סקר מנדטים / סקר חדשות 12: ×’× ×¥ עם חמישה מנדטים : לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה.

תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. לא צריך לאבד את העשתונות. אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . דאגה בליכוד לנוכח הסקרים המתפרסמים היום המנבאים פער של 3 עד 6 מנדטים בלבד בין המפלגות הגדולות.

יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . "×'ליכו×
"×'ליכו×" של ×"יום, ספק אם מנחם ×'×'ין from www.ynet.co.il
לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: לא צריך לאבד את העשתונות. דאגה בליכוד לנוכח הסקרים המתפרסמים היום המנבאים פער של 3 עד 6 מנדטים בלבד בין המפלגות הגדולות. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים.

כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים.

אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . דאגה בליכוד לנוכח הסקרים המתפרסמים היום המנבאים פער של 3 עד 6 מנדטים בלבד בין המפלגות הגדולות. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. לא צריך לאבד את העשתונות. לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער:

דאגה בליכוד לנוכח הסקרים המתפרסמים היום המנבאים פער של 3 עד 6 מנדטים בלבד בין המפלגות הגדולות. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019.

דאגה בליכוד לנוכח הסקרים המתפרסמים היום המנבאים פער של 3 עד 6 מנדטים בלבד בין המפלגות הגדולות. ×›×'יש 90 ממלונות ים ×
×›×'יש 90 ממלונות ים ×"מלח לעין ×'×"×™ from www.mivzaklive.co.il
תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. לא צריך לאבד את העשתונות. יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . דאגה בליכוד לנוכח הסקרים המתפרסמים היום המנבאים פער של 3 עד 6 מנדטים בלבד בין המפלגות הגדולות. אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה.

יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם .

לא צריך לאבד את העשתונות. דאגה בליכוד לנוכח הסקרים המתפרסמים היום המנבאים פער של 3 עד 6 מנדטים בלבד בין המפלגות הגדולות. לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם .

סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. דאגה בליכוד לנוכח הסקרים המתפרסמים היום המנבאים פער של 3 עד 6 מנדטים בלבד בין המפלגות הגדולות. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. לא צריך לאבד את העשתונות.

דאגה בליכוד לנוכח הסקרים המתפרסמים היום המנבאים פער של 3 עד 6 מנדטים בלבד בין המפלגות הגדולות. סקר: כחול ל×'ן מ×'×
סקר: כחול ל×'ן מ×'×"יל×" את ×"פער from img.haarets.co.il
סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. דאגה בליכוד לנוכח הסקרים המתפרסמים היום המנבאים פער של 3 עד 6 מנדטים בלבד בין המפלגות הגדולות. יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער:

יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם .

אולם אמש הסקר של קמיל פוקס הצליח להביא תוצאה מרעננת בעוד של מנו גבע בחדשות 12 היה עוד . לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. לא צריך לאבד את העשתונות. דאגה בליכוד לנוכח הסקרים המתפרסמים היום המנבאים פער של 3 עד 6 מנדטים בלבד בין המפלגות הגדולות. יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019.

סקר מנדטים / סקר ×—×"שות 12: ×'× ×¥ עם חמיש×" מנ×"טים : לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה.. כבכל חודש בתקופה האחרונה מביאים ערוצי החדשות סקרים. לא צריך לאבד את העשתונות. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם .